بانک نمونه سوالات

مرجع کامل نمونه سوالات کارشناسی مدیریت

بانک نمونه سوالات

مرجع کامل نمونه سوالات کارشناسی مدیریت

تاریخ و نحوه ثبت نام آزمون های فراگیر سال 91

سازمان سنجش و آموزش کشور تاریخ و نحوه ثبت نام آزمون های فراگیر سال ۹۱ را اعلام کردبه گزارش اخبار پیام نور، سازمان سنجش و آموزش کشور در اطلاعیه زمان ثبت نام آزمون های کارشناسی ناپیوسته ، کارشناسی و کارشناسی ارشد فراگیر سال ۹۱ دانشگاه پیام نور را اعلام کرد.ثبت نام برای شرکت در آزمون دوره های فراگیر دانشگاه پیام نور به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org انجام خواهد شد.
براساس این اطلاعیه ثبت نام از داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته سال 1391 دانشگاه پیام نور از ساعت ۱۱ صبح روز چهارشنبه دوازدهم مهرماه  مهرماه ۹۱ آغاز و در پایان روز سه شنبه هیجدهم مهرماه پایان می پذیرد.
همچنین ثبت نام از داوطلبان متقاضی شرکت درآزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد سال 1391 دانشگاه پیام نور از  ۱۶ مهرماه تا ۲۲ مهرماه خواهد بود.
زمان آزمون های فراگیر ۹۱ طبق اعلام قبلی در تاریخ ۲۴ آذرماه در دو نوبت صبح و عصر برگزار می شود. لازم به ذکر است امسال از طریق آزمون فراگیر پیام نور هم برای بهمن ۹۱ و هم برای مهر ماه سال ۹۲ دانشجو پذیرش خواهد شد. دانشجویانی که تحصیل آن‌ها در ۳۰ بهمن ماه سال ۹۱ تمام شود و در آزمون فراگیر پذیرش شوند می‌توانند از بهمن ماه به عنوان دانشجویان جدید فراگیر پذیرش شوند. همچنین دانشجویانی که درس آن‌ها تا ۳۰ بهمن ماه سال ۹۱ پایان نیابد در مهر ماه سال ۹۲ به عنوان دانشجوی فراگیر پذیرش خواهند شد. دانشجویان پیش‌دانشگاهی و همچنین دانشجویان شاغل در سال آخر نیز می‌توانند در آزمون فراگیر شرکت کنند و پس از پایان درسشان و در صورت قبولی در مهر ماه سال ۹۲ در دانشگاه پیام نور پذیرش خواهند شد. پذیرش بر اساس ظرفیت است. در مقطع کارشناسی در هر رشته محل بین ۳۰ تا ۵۰ نفر پذیرش خواهند شد.در مقطع کارشناسی ارشد نیز ۱۵ نفر به صورت آموزش محور و ۱۵ نفر به شیوه آموزش و پژوهش‌ محور پذیرش خواهند شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد